Skip to content

Poznaj korzyści zdalnej kontroli zdrowia pacjentów

WYPRÓBUJ
ISTEL CARE

Pakiet urządzeń medycznych

do Twojego gabinetu

Dołącz do grupy
zadowolonych lekarzy
korzystających z Systemu Istel Care

Podaj numer telefonu,

a nasz Konsultant Medyczny skontaktuje się z Tobą


    NAJCZĘŚCIEJ

    ZADAWANE PYTANIA

    Jakie korzyści mogę mieć z korzystania z systemu ISTEL CARE?

    System Istel Care umożliwia szybki dostęp do wyników pomiaru glikemii, ciśnienia krwi, masy i temperatury ciała oraz EKG. Daje możliwość prostego i bezpiecznego udostępniania wyników przez pacjenta lekarzowi, bądź podzielenia się danymi z opiekunem. Czytelne wykresy i dzienniczki (klasyczny, godzinowy) umożliwiają szybką analizę danych pomiarowych pacjentów. Dodatkowo, można wygenerować raporty i dołączyć je do dokumentacji medycznej.

    W jaki sposób mogę zarejestrować się w systemie ISTEL CARE?

    Możesz to zrobić przez stronę www.istelcare.pl, wybierając przycisk „Utwórz konto”, a następnie profil: Lekarz lub Personel Medyczny.

    W jaki sposób mogę uzyskać pomoc przy obsłudze systemu ISTEL CARE?

    W przypadku pytań odnośnie systemu Istel Care zapraszamy do kontaktu e-mail istelcare@diagnosis.pl lub telefonicznie 885 961 858 (poniedziałek - piątek w godz 8:00 - 16:00).

    Czy można sczytywać dane z glukometru, w którym nie była ustawiona Data/Godzina, np. jako ciąg pomiarów?

    Przed wykonaniem pomiarów, należy poprawnie ustawić datę i godzinę w glukometrze. Wówczas będzie można odczytać dane z glukometru w systemie.

    Czy dane w systemie Istel Care są bezpieczne?

    Dane w systemie są zabezpieczone według obowiązujących standardów oraz wytycznych RODO. Zapoznaj się z Regulaminem korzystania z systemu Istel Care : https://istelcare.pl/app/regulations/doctor oraz Polityką Prywatności https://istelcare.pl/app/privacy-policy/doctor

    Jak dokończyć rejestrację, gdy nie zdążę wpisać kodu aktywacyjnego i wyjdę z systemu?

    W każdym momencie możesz zalogować się na stworzone przez siebie konto i dokończyć rejestrację. Pojawi się komunikat „Twoje konto jest nieaktywne. Aktywuj konto”, a na podany numer telefonu zostanie wysłany kod aktywacyjny.

    Nie pamiętam hasła. W jaki sposób mogę się zalogować?

    Na stronie do logowania, należy kliknąć na komunikat „Nie pamiętasz hasła?”. Pojawi się okno, w którym należy wpisać numer telefonu, na który zostało zarejestrowane konto w systemie Istel Care. Otrzymasz SMS z kodem, który będzie potrzebny do ustawienia nowego hasła dostępu.

    Czy można w systemie Istel Care założyć Placówkę?

    Tak, dzięki tej funkcjonalności możemy połączyć lekarzy i personel medyczny pracujący w danej Placówce. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt.