Skip to content

WYPRÓBUJ
ISTEL CARE

PRZESYŁAJ POMIARY

W KILKU PROSTYH KROKACH

KROK

1

ZAŁÓŻ KONTO

W ISTEL CARE

Możesz to zrobić na dwa sposoby:
– przez stronę www.istelcare.pl lub
– przez aplikację Istel Health 
Pomiary z Twoich urządzeń medycznych będą przechowywane w jednym miejscu z możliwością udostępnienia lekarzowi czy opiekunowi.

Download Istel Health on Google Play

Download Istel Health on App store

KROK

2

SPARUJ

URZĄDZENIA

Urządzenia z funkcją Bluetooth w prosty sposób możesz sparować z aplikacją Istel Health, natomiast urządzenia bez tej funkcji możesz podłączyć bezpośrednio do komputera za pomocą kabla.

KROK

3

PRZESYŁAJ

POMIARY

Teraz możesz przesłać wyniki pomiarów na swoje konto w Systemie Istel Care i udostępnić lekarzowi bądź opiekunowi, który posiada już konto w Istel Care.

NAJCZĘŚCIEJ

ZADAWANE PYTANIA

Jakie korzyści mogę mieć z korzystania z systemu ISTEL CARE?

System Istel Care umożliwia szybki dostęp do wyników pomiaru glikemii, ciśnienia krwi, masy i temperatury ciała oraz EKG, aby jeszcze skuteczniej monitorować stan zdrowia. Daje możliwość prostego i bezpiecznego udostępniania wyników lekarzowi, bądź podzielenia się danymi z opiekunem. Posiada dzienniczek klasyczny i godzinowy z kolorowymi oznaczeniami pomiarów dla łatwiejszej interpretacji wyników.

W jaki sposób mogę zarejestrować się w systemie ISTEL CARE?
Możesz to zrobić na dwa sposoby: przez stronę www.istelcare.pl lub przez aplikację Istel Health. Pomiary z Twoich urządzeń medycznych będą przechowywane w jednym miejscu, z możliwością udostępnienia lekarzowi czy opiekunowi.
Skąd można pobrać aplikację ISTEL HEALTH?
Aplikację Istel Health można pobrać na system Android ze sklepu Google Play, lub na system iOS ze sklepu App Store.
Download Istel Health on Google Play Download Istel Health on App store
W jaki sposób mogę uzyskać pomoc przy obsłudze systemu ISTEL CARE?

W przypadku pytań odnośnie systemu Istel Care zapraszamy do kontaktu e-mail: istelcare@diagnosis.pl lub telefonicznie 885 961 858 (poniedziałek - piątek w godz. 8:00 - 16:00).

Czy moje dane są bezpieczne?
Dane w systemie są zabezpieczone według obowiązujących standardów oraz wytycznych RODO.
Jak dokończyć rejestrację, gdy nie zdążę wpisać kodu aktywacyjnego i wyjdę z systemu?
W każdym momencie możesz zalogować się na stworzone przez siebie konto i dokończyć rejestrację. Pojawi się komunikat „Twoje konto jest nieaktywne. Aktywuj konto”, a na podany numer telefonu zostanie wysłany kod aktywacyjny.
Nie pamiętam hasła. W jaki sposób mogę się zalogować?
Jeżeli nie pamiętasz hasła, należy kliknąć na komunikat „Nie pamiętasz hasła?”. Pojawi się okno, w którym należy wpisać numer telefonu używany w systemie Istel Care. Otrzymasz SMS z kodem, który będzie potrzebny do ustawienia nowego hasła dostępu. Upewnij się, że masz w pobliżu swój telefon.
Czy mogę cofnąć przyznany lekarzowi lub opiekunowi dostęp do moich danych/mojego konta?
Tak, istnieje taka możliwość. Należy wejść w zakładkę „Zarządzanie udostępnianiem”, a następnie wybrać opcję „Usuń dostęp”.