INSTRUKCJA
PANEL PACJENTA
Ustawienia konta
Jeżeli chcesz zmienić swoje dane wpisane w trakcie rejestracji, kliknij w prawym górnym rógu na swoje imię i nazwisko. Z rozwiniętego menu wybierz „Ustawienia”. Otworzy się okno edycji danych użytkownika. Nie wszystkie dane mają możliwość edycji.
![](https://istelcare.pl/wp-content/uploads/2020/12/Rys.-Wejscie-do-ustawien-konta-1-1024x429.jpg)
![](https://istelcare.pl/wp-content/uploads/2020/12/Rys.-Widok-ustawien-konta-1024x491.jpg)
Numer telefonu
Przy zmianie telefonu poprosimy o weryfikację nowego numeru. Miej telefon z nowym numerem przy sobie, ponieważ wyślemy na niego SMS-a z kodem aktywacyjnym.
1. Kliknij w ikonę Edycja przy aktualnym numerze telefonu.
2. Otworzy się okno zmiany numeru, gdzie należy wpisać nowy numer telefonu.
3. Kliknij w przycisk „Wyślij SMS potwierdzający” – na nowy numer wyślemy SMS z autoryzacją.
![](https://istelcare.pl/wp-content/uploads/2020/12/32-1024x181.png)
4. Wpisz kod aktywacyjny i kliknij w przycisk ZWERYFIKUJ I ZAPISZ.
![](https://istelcare.pl/wp-content/uploads/2020/12/33-1024x194.png)
5. Numer telefonu został zmieniony.
Dane podstawowe
Pacjent nie ma możliwości samodzielnej zmiany PESEL. Jeżeli z jakiegoś powodu musisz edytować te dane skontaktuj się z nami pisząc wiadomość na adres istelcare@diagnosis.pl
Użytkownik ma możliwość zmiany imienia, nazwiska oraz adresu e-mail. Aby to zrobić należy wpisać nowe dane, a następnie kliknąć przycisk ZAPISZ ZMIANY. Na adres e-mail wyślemy wiadomość z linkiem potwierdzającym zmianę.
Zgody
Użytkownik może zaznaczyć lub odznaczyć zgodę na przetwarzanie przez Diagnosis S.A. danych osobowych, a następnie kliknąć przycisk ZAPISZ ZMIANY.
Zgody, które są wymagane nie mogą zostać odznaczone
Ustawienia jednostki glukozy
Użytkownik może ustawić jednostkę glukozy: mg/dl lub mmol/L. Kliknięcie w przycisk ZAPISZ ZMIANY zapisuje wybrane ustawienia.
![](https://istelcare.pl/wp-content/uploads/2020/12/29-1024x355.jpg)
Typ konta
Pacjent może rozszerzyć swoje konto o konto Lekarza lub Personelu Medycznego. Aby to zrobić, należy wybrać w ustawieniach opcję ROZSZERZ KONTO przy wybranym typie konta. Pojawi się formularz, w którym należy uzupełnić brakujące dane – numer PWZ oraz dane placówki, zaakceptować regulamin oraz kliknąć w przycisk ROZSZERZ KONTO.
![](https://istelcare.pl/wp-content/uploads/2020/12/26-1024x355.jpg)
Usuwanie konta
Usunięcie konta pacjenta nie powoduje usunięcia innych danych wprowadzanych przez pacjenta, a dotyczących jego podopiecznych. Dane te zostają po usunięciu konta pozbawione wszelkich znamion danych osobowych. Na kontach Podopiecznych w dalszym ciągu będą widoczne informacje o pomiarach i notatkach przez niego wprowadzonych.
Aby usunąć konto Pacjenta należy:
– kliknąć w pomarańczowy przycisk USUŃ KONTO PACJENTA
![](https://istelcare.pl/wp-content/uploads/2020/12/27-1024x278.jpg)
Aby usunąć wszystkie konta przypisane do danego użytkownika należy:
1.kliknąć w przycisk CAŁKOWICIE USUŃ KONTO
![](https://istelcare.pl/wp-content/uploads/2020/12/28-1024x278.jpg)
![](https://istelcare.pl/wp-content/uploads/2020/12/usun-konto-wyslij-kod-1.png)
![](https://istelcare.pl/wp-content/uploads/2020/12/usun-konto-potwierdzenie.png)
7. Po kliknięciu przycisku OK zostaniesz przeniesiony na stronę logowania do systemu Istel Care
![](https://istelcare.pl/wp-content/uploads/2020/12/usun-konto-komunikat.png)